VW T5 2.5 TDi cilinderkop
De VW 2.5 TDi cilinderkop wordt vaak vervangen, omdat de passing waar de pompverstuiver in de cilinderkop zit gemonteerd, is uitgesleten. Het gevolg daarvan is dat er dieselolie langs de pompverstuiver gaat lekken, en er bij de nokkenas en hydraulische klepstoters een slechte oliesmering onstaat als gevolg van het vermengen met dieselolie. De nokkenas en hydraulische klepstoters lopen daarbij onherstelbare schade op. Ook problemen bij het starten zijn een een gevolg van brandstofdruk-verlies door de slechte afdichting tussen de pompverstuiver en de cilinderkop.
De beste oplossing is in dit geval de cilinderkop te vervangen voor een nieuwe VW T5 cilinderkop.
Stalen bussen monteren in de versleten pompverstuiver-kamer doen wij niet meer omdat er diesel lekkage kan optreden langs
de buitenrand van de stalen bus.
Wilt u een nieuwe VW T5 cilinderkop?
Die leveren wij uiteraard!
Bel voor een scherpe prijs!
Wilt u uw VW T5 motor volledig laten reviseren?
Klik hier voor meer informatie.